TYCHE

nedjelja, 18.02.2007.

Poklade su...

Evo doslo je i vrijeme poklada. I opet grozno dugacak post .

Jutros sam se sasvim normalno ustala kad je sat oglasio sedamnulanula, mirno obavila sve kupaonicke rabote, i sa pocupkujucim zvjeretom oko noga krenula praviti kavu. Lijepo smo procitali vijesti, uposlili se oko dorucka - i onda je krenulo ! Umpah - umpah, ciju - ciju, tralala la laaaaaaaaaaaaaaa - i la uuulaaaaa @#@#% gra - gra ^*$*%^$%#$! tump-tump, ula urla urla laaaaaaaaaaaa BUMP !!! i to kroz zatvorene prozore sa izo staklom ! Nakon prvih prenerazenih petnaestak sekundi smo se Gazda i ja u isti mah sjetili da nam je kucevlasnik zapravo najavio EVENT i da ako mislimo kuda ici danas ne parkiramo gdje nam je mjesto preko puta kuce jer necemo moci van - i sve ce okolne ulice biti zatvorene za promet zbog karnevalske parade. OK . Sukladno tome, a po onoj narodnoj - ako ih ne mozes pobijediti, a ti im se pridruzi - mi odlucili da oko 11 povirimo van da vidimo gdje je izvor te nesnosne buke. Izvor je bio ravno preko puta naseg ulaznog haustora. Stand i dva ogromna zvucnika, a izmedu njih nasmijeseno lice s maskom tipa od sto kila - maska je malen srebrn nosic . Za nj dosta. Oko njega spodobe raznih boja i oblika. Izvor je isto tako i u bocna dva haustora gdje se takode nalaze zvucnici i standovi, svaki sa svojim glazbenim izricajem. I sve se mijesa u uberdecibelnoj kakofoniji njemackog slagera, reggae revolucionarnih i poljske poskocice - na poljskom naravno... Cijeli taj kermes je izgleda jako bitan i vazan, cijeli grad je okicen zastavama, lamelicama, masnama, raznobojnim papirnatim ukrasima i balonima. Gotovo svaki izlog je prigodnicarski ureden - zao mi je sto neke nisam uspjela bolje uslikati.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Cak je i nasa kuca dobila balone, srecom ne i stand u haustoru - nasi kucevlasnici su cijelu paradu dostojanstveno i uzviseno promatrali s prozora svog dnevnog boravka - plus punica. Izgledali su mi ko kraljica majka sa svitom

Image Hosted by ImageShack.us

Mi smo se oboje usred sve te raznobojne, zivopisne gomile neugledni provlacili u trenerci i suskavcu, jedino je zvjere je imalo atraktivnu plavosrebrnu odoricu

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Nesto im se mora priznati - zbilja su si svi dali truda da naprave dobru festu. Bilo je svakakvih kostima i kombinacija, pokraj vragova, fratara, muskih krava i francuskih sobarica sa finim batkovima koji su svi veselo zagrljeni nazdravljali u hodu, okolo su se stalno smucali i nemaskirani uocljivi pripadnici policije, vatrogasaca i na par mjesta kola hitne s veselim raspjevanim osobljem.

Imali smo i svoje favorite - suprugov je favorit bio duo Asterix i Obelix, ali sve mislim da je to zbog njihovih prijevoznih sredstava - to je nesto sto on sebi zeli zarko imati jednog dana

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

sirota mala zecica zeeeeeeeeeeeeeeedna...buci, buci, buciiilii ...

Image Hosted by ImageShack.us

Moji favoriti su bili krdo muskih krava, jako su skladno pjevali a capella dok im se nije pridruzio magarac s cd playerom na ramenu i poceo diktirati drukciji tempo

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

A ovo je nas susjed Italijan koji radi u slasticarnici koja je kao sto sam vec napisala odmah kraj nasih vrata kuku meni - mi njega volimo - mi ne znamo njemacki ni talijanski, on ne zna engleski niti hrvatski, ali se krasno sporazumijevamo. Ja sam takva - ja odmah volim onog tko mi nahvali dite i pasa - tako je i on postao nas prika jer je uvijek gladio Maggie i davao joj vafle i jer je jesenas kad je dosao s godisnjeg ne vidjevsi Maggie mjesec dana , uz rjecit pokret objema rukama u zraku izvalio kako je GROSSE narasla (moste si zamislit mini pudlu od tri i pol kile koja je dobila trideset deka i pol kile vune na sebi pa je zato izgledala veca - inace kad je mokra dok je gola kad se kupa meni uvijek izgleda isto)

Image Hosted by ImageShack.us

A od ovog tipa smo se doslovce prestravili, slika na zalost ne moze docarati kako mu noge izgledaju u naravi ... gdje ces bolje maske - jednostavno, a efektno.

Image Hosted by ImageShack.us

I da ne bi ispalo kako sam ja veci katolik od Pape - e danas sam brljala ( zgrijesila sam .. )

Image Hosted by ImageShack.us

A ovo sam uslikala za vas moje dame i gospodo supatnici u Karakter klubu

Image Hosted by ImageShack.us

Bilo nas je i koji smo se dobro opskrbili i organizirali

Image Hosted by ImageShack.us

Bilo nas je svakojakih partijanera

Image Hosted by ImageShack.us

pa i cijelih familija

Image Hosted by ImageShack.us

i onih koji su jos na bocici

Image Hosted by ImageShack.us

A ove ljubice zubice su prodavale neke medaljoncice sa malom svinjom u ligenstulu

Image Hosted by ImageShack.us

medaljoncic prilazem ali ne razumijem sto pise, pa ako bi mi neka dobra dusa mogla to prevesti ... slika na stolu da se vidi koliko je velik u usporedbi sa salicom - jedan i pol euro ko za vas

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

i jos par prizora iz bracnog zivota ... na sto sam prigovorila Gazdi da smo se mogli bas i mi izorganizirati kao i drugi bracni parovi koji lijepo ruku pod ruku kako je i red dostojanstveno i uparadeni setaju ...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

A da ne bi ispalo kako se mi u Hrvatskoj za Karneval nismo znali zabaviti, prilazem par slicica iz nekih davnih godina moje kcere i njenih "maski" - nemam ih sve tu, bila je bubamara, snasa, princeza, dobra vila, doktorica (sa svim potrebnim priborom i odorom - sve do slusalica, kofercica, slike i bedza)- uvijek smo si dali truda. Doduse, pravila sam ja i za susjedicu andeoska krila veeeeeelika ...

bubamara - imala je i dva dugacka ticala od crne zice koja sam nakeljila na rajf koji je bio iznutra u crvenoj kapici

Image Hosted by ImageShack.us

onda je iduce godine bila princeza, a ja gusar - Ramona je bila Ramona , samo je imala unterhose od roza tufnaste fine tkanine s rupom za rep, ali ih je zdrapala dolje taman prije slikanja

Image Hosted by ImageShack.us

ovako izgleda dobra vila s oruzanom pratnjom - u to ratno i poratno doba ni dobre vile nisu nosile carobne stapice, nego gun , a to govori koliko je zapravo tad slikom uhvacena stvarnost bila paradoksalna i uvrnuta - neke stvari na slici se bas poetski ne uklapaju jedna s drugom

Image Hosted by ImageShack.us

i jedna klasicna, opet umjetna plavusa

Image Hosted by ImageShack.us

eto - kod mene glazba jos tandara i vjerujem da ce po obicaju do kasno u noc - po zakonu prave buku do ponoci, ali onda jos dva sata pojedinci cine bezakonje i pripiti setaju pjevajuci. Kako ce biti u nasoj kuci u dijelu do ulice, ne znam - cujemo na stubistu da se redaju gosti za gostima ...

Ostajte mi u dobru

- 17:07 - Komentari (10) - Isprintaj - #