TYCHE

ponedjeljak, 12.03.2007.

Dobar provod + update usamljenog zvjereta

Jucer, u nedjelju smo si smislili da napokon odemo u muzej. Ne pamtim kad sam se tako dobro provela. To mi Gazda vec dugo obecava, vrebali smo lijep, suncan i topao dan, da nije prevruce, da nije prehladno, da nisu opet radovi na autocesti (pa se promet s tri traka ugmize u jedan), da je nedjelja, da nemamo drugih obveza, da nismo umorni, da... i jucer se napokon takav ukazao, pa smo lijepo spremili kavu u termosicu, sendvice u mali hladnjak, zvjere, njene igracke i svinjsko uho na zadnje sjediste auta kraj dekice i krenuli. OBAVEZNO - ako ste u prolazu morate skrenuti. Taj muzej sam vidjela par puta dok smo putovali, vidi se iz daleka s auto ceste. Mjesto se zove Sinsheim i udaljeno je od Mannheima oko 45 minuta voznje. Muzej se sastoji od dva dijela - drugi dio je u mjestu Speyer, koje takoder nije daleko i to ce biti nase sljedece izletisno odrediste.
Slike koje prilazem su samo dio zbirke koju sam napravila, ako zelite vidjeti vise, galerija je smjestena tu. Na zalost, pojedine slike su upitne kvalitete, prozori su obostrano smjesteni upravo nezgodno i tesko je bilo naci kut iz kojeg sunceva svjetlost ne bi bila nasuprot - i to ako imate srecu da niste ispod jakih svjetiljki koje tuku u kameru ; takoder, morala sam slikati brzo jer je svugdje strahovita guzva, i ako ne zelite necije nasmijeseno lice ili leda ispred kamere, treba biti brz - pa sam ispala mjestimice maglovita usljed kretanja.

Auto&Technik Museum Sinsheim

Sam izlozbeni prostor se prostire u nekoliko zgrada, naravno tu su i svi prateci sadrzaji poput restorana, zalogajnica, trgovina, igraonica za djecu... Izlozeni eksponati su zbilja zanimljiv isjecak vremena, iako sam ja mislila da je to iskljucivo tehnicki muzej, ispalo je da to nisu samo avioni, strojevi, lokomotive, alati, motocikli i bicikli, automobili - prekrasni oldtimeri, roboti, male podmornice, oruzja i vojna oprema. Tu su origigi kostimi i odjeca, glazbeni instrumenti, prekrasne slike i dokumentacija iz svakodnevnog zivota, mas kulture i tradicionalnih obrta.

Picture 039

Ovo sto vidite u vanjskom izlozbenom prostoru nisu samo makete aviona, to su pravi avioni i u njih se moze slobodno uci i razgledavati, ukljucivo i kokpit gdje su kontrole zakljucane :) sto sam ja naravno iskoristila, Gazda je obisao dva i zakljucio - nist posebno...

Picture 013

Picture 153

Picture 148

Picture 038

Kino predstave nismo na zalost odgledali jer je zvjere camilo samo u autu i nastojali smo je obici svakih sat vremena i prosetati. Filmovi su u 3D tehnici (Space station , Titanic - ne ONAJ , Podvodni svijet, T Rex, Safari , Oldtimeri ).

Picture 037

Kao sto rekoh, usli smo u sve avione, osim u Concorde - tu je bila stravicna guzva i repina preduga da bismo cekali...I da, zanimljiv je detalj da ne mozete proci pokretna rampa vrata dok ne stanete na obiljezeno mjesto u obliku dva stopala - samo odrasli i osobe preko odredene tezine koju valjda odreduju senzori mogu proci vrata - klinci sami dakle ne.

Picture 159

Picture 158

Pogled odozgo - ako ubacite novcic, mozete uzivati u simulaciji letenja avionom ili helikopterom, mozete upravljati robotskom rukom, mozete sjesti u svemirski modul i odletjeti do Mjeseca...

Picture 043

Picture 125

Picture 124

Picture 163

Picture 127


BLUE FLAME

Muzej naravno jamci ugledom da su svi eksponati originali, reparirani u skladu s duhom vremena, a po svim pravilima struke. Kad sam vidjela ovaj izlozak, nisam mogla povjerovati DA JE TO TO - nisam mislila da cu ikad u zivotu vidjeti Blue Flame, a ponajmanje da je tu u Njemackoj... Sta vam se cini - odakle bi mogao biti porijeklom taj GABELICH?

Image022

Image021

Image013

Image016

Image020

Image018

MODA I KULTURA

U cijelom muzeju su smjestene figure i izlozbene vitrine s autenticnom odjecom i obucom odredenog razdoblja, originalne skice i crtezi, ikone mas kulture pojedinog doba .

Image026

Picture 171

Picture 172

Picture 175

Picture 176

Picture 177

Picture 179

Picture 180

Picture 182

Picture 183

malo Elvisovog doba - kako su se samo znali nositi i zabaviti...

Picture 057

Ovako su se snimali filmovi kasnih tridesetih proslog stoljeca

Picture 065

Picture 067

a ovako je izgledao model jednog od prvih juxe boxa u Americi kasnih cetrdesetih

Picture 066

Lijepo pise da je bilo njeno ... sve

Picture 138

Picture 139

Picture 140

sto je nekad bilo in za malene

Picture 208

Picture 206

Picture 178

Picture 207

Moram priznati da sam polako setala i zagledala svaku sitnicu, bila sam zadivljena i opcinjena ...

Ali to me nije pripremilo - dok sam razgledavala stare glazbene instrumente, odjednom se cuo gromki zvuk orgulja - i ja sam zastala kao ukopana - Bach je za mene alfa i omega glazbe i mistike u glazbi, perfekcija i savrsenstvo od kojeg vam trne unutrasnjost i shvatite sto je to bozansko u covjecanstvu. Toccata and Fugue in D minor ... Nisam se mogla pomaknuti s mjesta dok nije zavrsilo - stajala sam ravno ispred ogromnih mehanickih orgulja i cistoca i savrsenstvo zvuka koji je dopirao iz tako starog instrumenta su me doslovce prikovali na mjestu. Gazda se samo smjeskao sa strane - kasnije sam shvatila da je ubacio novcic i odabrao za mene ... Mozete birati od nekolicine ponudenih predlozaka, uglavnom je rijec o klasicnoj glazbi i necem sto je pisalo na njemackom a ja ne znam sto to znaci.

Picture 084

Picture 097

Picture 096

Picture 093

Picture 092

Image028

Picture 209

Oldtimeri i oni mladi koji su oko mog godista...

Picture 045

Picture 048

Picture 055

Picture 056

Picture 129

Picture 063

Picture 075

Picture 077

Picture 143

Picture 185

Sto je ovaj bio cakani...

Picture 218f

I mnostvo artefakata iz vremena ratova, njemacki, saveznicki, ruski ... imaju sasvim dobro ocuvanog Shermana i vjerovali ili ne, SS uniforme u vitrinici pod staklom almost jedno do drugog... Oprema za kriptiranje i radio veze, sva sila nedvojbeno originalne opreme - mnostvo je natpisa gdje se moze procitati gdje je izlozak pronaden, gdje repariran ...

Picture 078

Picture 079

Picture 083

I onda sam naisla na jedno veliko ogledalo, obzirom da nikog nismo imali da nas zajedno apslika , izvukla sam handy ... Za kraj posta - Gazda i Gazdarica !

Image023a

Sluzbeni site Muzeja za one koje zanima vise : MUSEUM SINSHEIM

ostajte u dobru...

UPDATE glede komentara :)

Je, ima Gazdarica i sliku i iz auta - ovako izgleda kad zvjere ostane samo u autu - zdjelica s vodom je dolje

Picture 025

a onda malko u setnju

Picture 018a

na zalost, morali smo je ostaviti u autu - na svakim vratima je naljepnica koja brani pristup psima.

- 14:10 - Komentari (7) - Isprintaj - #