TYCHE

srijeda, 14.05.2008.

MADNESS !!! ONE STEP BEYOND !!!!!!!!



Prvo sam mislila da je to nesto vezano za kucu.

Ne vjerujem da je moja kuca jedna od onih s nastanjenim poltergeistom, dala sam je posvetiti svake godine oko Bozica - prije bih rekla da je posrijedi zao duh koji se hrani dusama kucanskih aparata i koji u odredenim vremenskim razmacima hara po kucama nicim izazvan.

Doduse, ponekad mi se cinilo da kod mene navrati i prekovremeno - svako malo su mi crkavala susila za kosu, glacala, dimili se usisavaci, mikseri za kolace, perilice za rublje ...

Pa su mi govorili da je losa elektroinstalacija u zidu. NIJE !

Osobno sam nadgledala kupnju i postavljanje prilikom renoviranja, radili su provjereni ljudi, a ne neki majstori s ulice po pozivu. Ja jesam od onih koji su morali dva puta okrenuti svaku kunu prije nego li se potrosi - ali takoder sam uvjerenja da se ne smije stedjeti na krivim stvarima, a instalacije u kuci su nesto sto MORA biti dobro i na cemu se ne stedi.

Iduca pretpostavka je bila da kupujem jeftino smece od kucanskih aparata. Dobro - istina JEST da nisam kupovala vrhunske stvari, ali isto tako nisam kupovala bas najgore. Uvijek sam nastojala odabrati neku srednju varijantu.

I tako je to islo lancano, kad krepa jedna stvar u kuci, ubrzo je stigne druga krepalina i tako u nizu. A sve naravno opali po dzepu i meni je preostajalo jedino kolutati ocima i nemocno sistati.

Kad sam preselila tu, jedine stvari koje sam dovukla iz Osijeka su bile moj laptop, dvd player i mikser / sjekac. Sve par mjeseci novo. Gazda novokupio ostale potrebne kucne aparate tjedan dana prije nego li cu doci. U Media Marktu, dakle ne u nekoj discount prodaji. I kupio brandove, ne neko smetje. On vjeruje da ako nesto puno kosta da je to onda i puno bolje.

Prvo su krepala dva susila za kosu u razmaku od par mjeseci, nakon toga toaster, pa dvd player, nakon toga pecnica kucevlasnikovog vremesnog stednjaka kojeg on ne kani popravljati niti mijenjati - crkao grijac. Pa ponovno toaster.
Nakon toga je krepao usisavac. Imali smo dva transformatora od 300W koje koristimo na aparatima koji su kupljeni u bazi i nisu prilagodeni ovdasnjoj mrezi. Oba vremenom crkla i mi smo u proslu subotu imali srece i na yard sale u bazi povoljno za 20 usd kupili jedan od 1600W ( koji u trgovini kosta oko 250 usd ) koji je samo godinu dana star - ljudi preselili iz njemackog naselja u bazu pa im tamo vise ne treba jer imaju americku mrezu.
Inace, moram naglasiti da je ovim gore navedenim stvarima jamstveni rok bio godinu dana. Pocelo se kvariti taman nekako cim smo presli taj carobni datum - jamstva dakle vise NEMA. Kupili smo novi usisavac, toaster, susila za kosu i elektricnu pecnicu. Onda je crkao mali dvd player za spavacu sobu, taman nakon isteka jamstvenog roka. Pa smo kupili novi.

Prije nepun mjesec dana krepa stroj za pranje rublja - Siemens - kostalo cca 600 eurica. Ja jako dobro poznam simptome i rekla bih da je posrijedi pumpa. A i meni nedostaje jedna zoknica u boji maline koju je stroj definitivno prozdro i sad je negdje u pumpi jer je filter cist. Stroj za pranje odozdo ZATVOREN - ne mozete odsarafiti i doci do iznutrica jer je spojeno zakovicasto.

Zvala sam dakle servis, umiljata curica mi umiljatim glasicem veli sve sto ja volim cuti - majstor moze doci vec sutra. Cijena ? Prava sitnica !
Sam izlazak kosta 79.90 eura. I tu ja umalo opadnem sa stolice. Pitam ja nju - nek mi da okvirnu cijenu kostanja usluge i dijela, da znam pripremiti koliko love trebam. Veli ona - pa ako je doista pumpa, mora se naplatiti novi dio, a rad se naplacuje ovisno o vrsti popravka, pa mi ona zapravo burninmad ne moze reci niti okvirnu cijenu kostanja. Onda ja pokusam drugi pristup - jamstvo je dvije godine, isteklo je prije mjesec dana, ima li tu neke vajde - veli ona - nema - ako je i jedan dan preslo jamstveni rok, to je to. Onda je upitam nek mi kaze najnizu cijenu rada u Siemens servisu i najnizu cijenu nekog dijela ili nek mi kaze najnizu cijenu kostanja s nekog prijasnjeg racuna, pa cu ja to uduplati i toliko love prirediti. Moram znati barem OKVIRNO.
Kaze ona - nece vas izaci manje od 250 eura, to je sigurno - sve skupa.
#!#@%#^%$&burninmadIY$#@#%&#&puknucu

Hvala, NE TREBA ! Nazvala Gazdu, prepricala mu svoj traumatski dozivljaj sa servisom, on veli - kako god ti odlucis napravit cemo.
Onda sam isceprkala jos neke ljude i trazila second opinion.
Onda sam odlucila !
Isto poslijepodne smo otisli u trgovinu i kupili novi stroj za pranje rublja, doduse nije Siemens ali je u klasi A+ potrosnje ( dakle zelen ), istina, nema timer, ne kuha kavu, ne grgoce Gersvina i nema osam razlicitih brzina centrifuge nego samo jednu od tisucu okretaja, ali prezivjet cu i bez toga. Uzasno je bucan u usporedbi s prethodnikom, ali koga briga. Pima samo 5 kg rublja, ali ne marim.

Kostala 189 eura, od toga odbijte 19% jer mi ne moramo platiti porez i ispada da je placeno 153.09 eura. I nek potraje dvije godine kao i ova s pedigreom, opet smo na dobitku.

Ionako smo mi nomadi, selit cemo ne znamo kad ali znamo da cemo, zivimo u iznajmljenoj namjestenoj kuci i ne trebaju mi aparati za vjecnost - ALI !!! Da crkne mjesec dana nakon isteka jamstva, to je previse !

Inace, o onom sto sam pokusala naci alternativu, "majstore" obrtnike koji nisu iz Siemens servisa nego drze male trgovinice i usput obavljaju usluge popravaka. Cijena slicna onoj sluzbenog servisa. Onda sam rekla jednom od tih majstora nek UZME taj moj stroj i neka ga popravi, sebi zadrzi ili nekom pokloni, pa star je samo dvije godine i otisla je jeftina pumpa - elektronika i sve ostalo valja - pa nemam ja male djece da sam je puno zlorabila, prala sam samo za nas dvoje ! Ili nek da u charities ... NE ! Nitko nece taj stroj i mi moramo platiti da se odveze.

I tako, preboljeh i to.

Prosli tjedan sam otprilike oko sedam uvece urlikom dozvala Gazdu i odvojila ga od racunala.

Hladnjak je krepao! Otvorila sam donji dio gdje nam je zamrzivac ( tri ladice ) kako bih izvadila meso za sutra i ustanovila da je vec pola gotovo otpusteno, nisam dva dana otvarala. Sto se nije dalo ustanoviti otvaranjem gornjeg dijela, taj je jos uvijek hladuckao a ja nisam obracala pozornost.
Imamo mi mali stari backup hladnjak u kojem drzimo povrce, voce i mineralnu i koji je bio dio inventara kuce kad smo doselili. Taj ima onu malu komoricu zamrzivaca i tamo je zamrznuto sve za Maggie ( njena piletina i ostali bakaraci ).
I tu je nastalo opsadno stanje - hladnjak je kupljen isti dan kad i stroj za pranje rublja, na istom mjestu, isto jamstveni rok istekao. Isto poznat brand i kostao je 465 eura. Udri brigu na veselje !!! burninmad

Bacena jaja, kravlji sir, bacena fina otopljena ribestina, bacena hrpa zamrznutog povrca svake vrste kojeg je bilo najvise, piletinu sam vec fino imala odmrznutu za sutra pa smo potrosili ! Dio sam skuhala za Maggie pa se gostila danima. Shrimps sam prebacila u mali pretinac malog hladnjaka.

Majstor je dosao u roku od dva dana i ustanovio da je krepao kompresor. I kaze da se na novi mora dugo cekati, i da je skupo, a jos kad se u to doda i rad majstora, jos malo dodamo i kupimo novi hladnjak.
Onda sam pustila jezicinu i spomenula stroj za pranje rublja, garantni rok i smece od branda i servise koji samo kao kopci cekaju da prode taj carobni datum da se skupi drlog pokvari i da se onda zbog preskupih novih dijelova i popravaka mora kupovati novo!
Onda je jadni decko ni kriv ni duzao odslusao moj monolog i izjavio da ce pitati sefa, obzirom da je jamstveni rok istekao prije mjesec dana, mozda se smiluju i daju kompresor besplatno, a naplate samo rad ... Vidjet cemo, bio je tu u petak, u ponedjeljak je bio blagdan, danas je srijeda i jos se ne javlja.
A nema niti onih protuha koji su obecali doci po stari stroj za pranje rublja i koji ce za to biti placeni 20 eura.

Onda nazovem kcer u Osijek i imam cuti u jednoj recitaciji za jednu vecer da njen stroj za pranje rublja curi ( ali super pere !!! - star nepune cetiri godine ), plinski bojler vise uopce ne radi, tus slavina se pokvarila, wc odvod koji je uz pomoc mog starijeg brata i Vodovoda ciscen prije mjesec i pol dana ponovo steka i cini se da ce se opet zastopati, wc kotlic u drugoj kupaonici - novo kupljen - dosao u dijelovima kao lego kockice i mora se sastaviti i ne mozete ga sami samo nataknuti umjesto starog, elektricni bojler u toj drugoj maloj kupaonici ima neki dio plastike koji je otpao ( doduse star je ko Isusov magarac, ali ideja je bila da to bude backup kupaonica ) pa ga se ona s pravom boji koristiti. Onda sam nazvala cacu i pricala sa starijim bratom, pa se vec u ponedjeljak kupila nova oprema i doveo majstor. Pa mlada gazdarica ima ponovno u funkciji kupaonice, a wc odvod se rjesava ovaj tjedan. I da - majstor je rekao da je wc skoljka u backup kupaonici puknuta i da je treba promijeniti. Pa se i to kupilo.

Sinoc mi je rekla da joj je racunalo osinulo, imamo nas dvije medusobno remote administraciju kad joj zagusti, pa joj dovedem stvari u red - ali sad ne moze niti u Windoze. Telefonom nismo nista rijesile. Racunalo je novo, kupljeno prije cca osam mjeseci, gamersko svijetlece kuciste i bezicna tipkovnica s bezicnom misotinjom, cestite konfiguracije i sveg potrebnog softwarea. Sto ce biti s tim vidjet cemo, rekla sam joj nek' poduzme potrebne mjere. headbang

Danas prijepodne sam ustvrdila da mi je DVD-rom na laptopu nepovratno riknuo i ne reagira. Nije on jadan kriv, nemilice sam ga koristila i naprzila cuda i cuda na njemu, sad nema slike, nema tona, ne glasa se i ne trepce. Ne trza niti na kupljene cedejove i devedejove niti na piratske. Ne prepoznaje niti mediu niti software niti doc ista. Mrtav .

Nastavak slijedi !

Moram tu jos dodati da smo i moja kci i ja normalne zene, civilizirane, kulturne osobe koje se ne izivljavaju na kucanskim aparatima, znamo ih koristiti, nemamo osobnih razmirica s njima.

Zakljucila sam da to nije na djelu putujuci zli duh namjernik - kvaritelj kucanskih aparata i instalacija u kuci kao sto sam do sad mislila i da nas obje lancani kvarovi slijede jednako ma gdje bile. Zaboravila sam joj spomenuti da sad upali svicu i pomoli se. Mozda pomogne.

Ali mozda i ne - cini se da je to kod nas u obitelji GENETSKI !!!

- 14:11 - Komentari (15) - Isprintaj - #