TYCHE

subota, 31.05.2008.

Par vrlo kratkih crtica + gnjusni detalji

Evo, upravo dovrsavam kolac, meso se pece, francuska skoro gotova, biskviti s maslacem su oni gotovanski iz trgovine, zamrznuti, njih samo treba u pecnicu na deset minuta i cijela kuca mirisi.

U tri sata trpamo pasa u afto i krecemo - idemo po kcerku zvjerku Tihanu u zracnu luku Cologne, a osim toga danas joj je i rodendan pa zato toliko klope. Mislim, to cemo sve izjesti sutra na izletu, a danas smo se narucili u kineski restoran na veceru.

Sutra se ide u Ramstein i Idar Oberstein, klopa ce se ponijeti u malom hladnjaku za auto, rucat cemo na jednom prekrasnom izletistu koje ima drvene klupe i stolove, jezero, mostic, labude i patke u jezeru.

Update i dokle smo dosli :

Hladnjak jos nije popravljen, kupovat cemo novi - majstor bitanga nas vec tri tjedna zavlaci I LAZE kako dijela nema, a zapravo nije uopce zvao centralu za kompresor. Mi zvali a ovi pojma nemaju da itko treba kompresor i poricu da je covjek takvog i takvog imena uopce ikad zvao. Na losem engleskom su priznali da nam se ne isplati popravljati, ali ako bas hocemo ...

U meduvremenu nam je riknuo kupaonicki bojler, u cetvrtak - tusiramo se u gornjem stanu koji ima kucevlasnik i koji je prazan, koristi ga kad mu dodu kceri dvaput godisnje. To nam se niti malo ne svida jer moramo u kucnim haljama hodati kroz njihovo otvoreno predsoblje, ali alternativa je tusiranje u hladnoj vodi i celicenje po celom telu belom. Cekamo majstora koji ce doci u ponedjeljak ili utorak - tu celicimo zivce.

Onda je Gazdina agentica za nekretnine poslala mail gnjusnog sadrzaja prosli utorak : na jednoj od kuca se u isti dan pokvarilo centralno hladenje / klimatizacija i odvod sudopera gadno zastopao pa su morali zvati dvije vrste majstora. A isti dan predvece se napola srusilo drvo ispred kuce i prijeti susjedima na nogostupu, pa su morali zvati sluzbu s dizalicom i ljude s pilama koji su prepilili cijelo drvo i angazirali kamion da odveze tu hrpu materijala. Od cifre koju je navela kao placanje svih ovih troskova smo zamracili.

Iduci dan je javila kako u drugoj kuci podstanarica odustaje od ugovora i seli natrag mami, izgubila je sudsku parnicu za djecu i duguje odvjetniku 12 000 dolara, pa si sad vise ne moze priustiti da stanuje sama jer mora stedjeti. To u praksi znaci da se kuca mora okreciti, srediti i cekati novi podstanar, znaci gubi se na ulaganju+bar tri mjeseca izgubljene rente. A porez i osiguranje se moraju platiti za svaki mjesec, nikog ne zanima sto kuca ne donosi dobit.

Jos nam nisu odveli pokvarenu vesmasinu koju su dva puta cvrsto obecali odvesti. Ovaj tjedan SIGURNO !!!

Moj laptop se prosli tjedan oglasio kao prazna konzerva s dva kamencica unutra koju iz dokonosti muckate. Mislila sam da je posrijedi jedan od ventilatora, iako ne vidim cemu to sve, imam cooler ispod stroja...

Nakon cijele serije kvarova koji su nas strefili prizlilo mi je - kupljen novi laptop, zvjere s tri giga rama + mogucnost nadogradnje, 250 giga hard diska, satelitskom konekcijom, wireless i mogucnost gledanja TV i svasta nesto cuda deaddual procesor bla bla ma PIIIIIIILAAAAAAAAAA... s preinstaliranim VISTA Home smecem. U utorak sam ga otvorila i krenula - ispostavilo se da je spor i da nesto nije u redu. Pita gospon suprug Gazda jesam li ja sigurna - mislim, to je top of the line stroj. JESAM ! Mrcina je spora i loada se cijelu vjecnost, definitivno nesto nije u redu !!! Gazdino racunalo s dva giga rama i XP uz dual procesor LETI radeci paralelno istu stvar kao i ja na novom. Dala sam mu sansu do petka - jucer je vracen natrag u trgovinu i dobili smo lovu nazad. Ispostavilo se da NESTO NIJE U REDU - tako je detektirao strucnjak u trgovini burninmad

Onda je Gazda odlucio da se tu nema sto izgubiti i otvorio moj stari laptop i svoj stari Compaq laptop, nesto cackao s finim alatima, gundao, trazio dvije kave i puhao, mrmljao i zvao Maggie, par puta prosetao i onda nesto napravio s miksanim iznutricama ta dva stroja, s naocalama na nosu i onim povecalima koje nataknete na glavu, premjestio svoj DVD ROM koji valja u moj laptop i moj DVD ROM koji ne valja zamotao u krpicu i s tim ce u neko posebno smece u svojoj firmi.

MOJ LAPTOP RADI ! Radi i DVD i sve ostalo, tiho i pristojno, prede ... I radi brze od ovog novog kojeg sam vratila u trgovinu.

U nasem malom gradicu je tri dana neki fest, dan grada, uvece krece tandaranje s bine udaljene deset metara od nase kuce, basovi premjestaju case na stolu vibracijama, mi ocajavamo. Glazba prestaje u ponoc, a onda nastavljaju pijanci i omladina. Spavanje sporadicno. Bit ce bolje, u nedjelju zavrsava.

Eto, cera ce biti tu s nama tjedan dana, onda mi putujemo svi lijepo zajedno natrag u Osijek, roditelji mi prave svatove ponovno - slave 60 godina braka... Omastit cemo brke, sve se organizira vani, nisu htjeli stvarati krs u kuci jer ce biti 65 ljudi cca. Bit cemo u Osijeku desetak dana a onda gotov godisnji.

I onda se ponovno javim, ne vjerujem da cu u tom razdoblju od tri tjedna pisati ista.

Ostajte u dobru ...

- 13:11 - Komentari (11) - Isprintaj - #